Test

Nystart

Har inte bloggar på över ett halvår nu trots att jag sa förra året att jag skulle sätte igång med bloggen. Men det har inte lockat mig att skriva. Sista tiden har jag dock tänkt flera gånger "detta skulle ja ha skrivit på bloggen" eller "den här bilden hade jag velat lägga ut på bloggen". Så jag tänkte faktiskt köra igång igen.

Tidigare har bloggen varit mer åt det alternativa hållet och jag har varit en färgglad person med udda stil. Detta har dock ändrats sedan jag blev 14 och under sommarlovets gång ändrades jag en hel del. Så nu kommer det vara mer om mitt liv som tonåring. Allt från kläder, hälsa & Victoria's Secret till plugg, kändisar & teater. 

Hoppas ni kommer gilla den nya "stilen" på bloggen och om ni saknar den gamla för mycket får ni väl gå bakåt i arkivet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0