Test

american pie: reunion

Godkväll gott folk. Har precis kikat på en film som heter american pie: reunion, Riktigt rolig! Den tycker jag att ni borde ägna en kväll åt. Har samtidigt också målat naglarna... HELT SILVRIGA! Det blev himla grymt faktiskt. Innan jag åkte till mamma förut idag spenderade jag några av de sista timmarna på bästa sättet... motorcykel tur med pappa! Det är så magiskt att åka motorcykeln. Man får liksom rensa hjärnan och bara känna vinden i håret. Något av det bästa som finns^^ Nu ska jag lägga mig så att jag orkar gå upp klockan 6.00 imorgon, hmm. Får se hur det går... GODNATT GUYS♥

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Skit fin blogg! Vad har du för planer idag? :)
-
Skulle varit schysst om du svarade mig på min blogg (det med den nya blogg.se designen)

2012-08-20 @ 00:07:56
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0