Test

Idag är en bra dag

Hellå vänner! Idag började dagen med att jag gick upp, stängde av alarmet, gick och la mig, försov mig. INTE BRA. Sedan åkte jag till skolan. Hade Engelsk, SO, SO, Svenska. På Svenskan hade jag prov och det gick faktiskt jätte bra^^ Man fick gå när man var klar med provet så skoldagen slutade 12.50. HUR NICE?! När jag kom heem gick jag ut på en fotorunda och fotade höstlöv och mitt favorit objekt, fåglar! Hihi. NU har jag pluggat biologi till provet i morgon. Himla massa prov. Så håll gärna tummarna igen för det känns som att det kommer vara svårare imorgon! Nu har jag precis bakat scones med frön på som jag ska äta. Hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: jullee

hej !
det är julia från klassen tänkte fråg vart du har gjort/redigerat din SKIT FINA HEADER ?

DIN BLOGG VAR JÄTTE FIN!! <3

2012-10-26 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0