Test

Varför inte?

Har känt nu en del på sista tiden att jag inte vet vad jag ska blogga om. Så jag tänkte börja med detta på Måndag♥

Dag 1: Min facebook profilbild.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: En bild som alltid får mig le.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: Något jag längtar efter.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Dom som betyder allt för mig.
Dag 11: Några bilder från din förra sommar.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: Ett kort någon annan har tagit på dig.
Dag 16: Mina drömmar.
Dag 17: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 18: Mina bästavänner.
Dag 19: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 20: Favorit klädesplagg.
Dag 21: Din fritid.
Dag 23: Mina rädslor.
Dag 24: Någon du var nära vän med som liten.
Dag 25: Min kärlek.
Dag 26: Dröm killen.
Dag 27: Bloggar du läser.
Dag 28: En vän som bor långt ifrån.
Dag 29: En TV serie du älskar.
Dag 30: Detta är jag beroende av.
Dag 31: Bild på dig och dina vänner.
Dag 32: Bild på sminket du brukar använda.
Dag 33: Bild som du aldrig lagt upp innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0