Test

Mobil crap

Om 32 min ska jag lämna mitt hem och åka till Grundsund för att vara på filmkollo till på Torsdag och eftersom min lovely mobil har slutat fungera kan jag inte använda blogg appen eller blogga från internet. Men om jag skulle komma in på internet får ni räkna med att det inte blir några bilder. Men jag kommer såklart att blogga direkt jag kommer hem och då kommer jag blogga så mycket jag kan! Så håll tummarna för att min mobil börjar fungera idag eller imorgon... Men kom ihåg att sluta inte läs min blogg utan kom till baka på Torsdag. PS. Har gjort några få tidsinställda, Adíos♥

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

2012-06-18 @ 11:01:40
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0