Test

yawn

Jag ska börja med och säga, jag vet att uppdatteringen har varit tumme ner i ca en vecka men detta är eftersom jag har varit på kollo utan dator och utan iPhone + det har varit midsommar och jag har inte varit hemma. Idag ska jag träffa Nils vid 1 och vara med han. Senare kommer pappa och så ska vi packa väskorna till London. Annars vet jag inte vad som händer. Kommande inläggen kommer att vara lite om London och filmkollot. Igår träffade jag min kusin på farmor och farfars land och när jag kom hem såg jag på film med mamma. Rörigt inlägg men så blir det ibland...

Kommentarer
Postat av: Allyouneedisus

Så, nu följer vi dej, nu kn du följa oss :D

2012-06-24 @ 15:28:40
URL: http://allyouneedisus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0