Test

högstadiet

Har inte bloggat på 10 dagar nu och ärmedveten om det men jag har verkligen inte haft tid.
 
Har ju börjat högstadiet nu och kan säga att det är mycket längre dagar och större ansvar. Har också fått B-språk nu. Jag har verkligen inte haft tid att blogga. Om jag har varit ledig från allt en kort stund har jag satt mig och läst. Hatade verkligen att läsa innan men hittade en super bra bok sm heter ''Pojken som kallades Det''. Den läste jag ut på 2 dagar och nu har jag lånat bok nr. 2 som jag ska börja läsa. Jag vet inte om jag kommer att ha tid till bloggen eftersom skolan är så sjukt mycket med nu, ni anar inte. Eftersom jag går i engelska klass så har vi ett större ansvar osv. MEN, jag ska försöka hinna med bloggen. Den är ju ändå en del av mig^^
 
Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0